sobota, 31 października 2015

Podsumowanie #tdbpl

Małe podsumowanie fanfiction Teenage Dirtbag. Na razie jedynie 7 rozdziałów, ale z czasem może pojawi się więcej.
OSTRZEŻENIE: Nie oglądaj przed przeczytaniem tego ff, bo tylko zepsujesz sobie frajdę z czytania, gdyż zrobisz sobie jeden wielki spoiler.


Koniecznie dajcie znać, jak (czy) wam się podoba, bo razem z @niallervxs trochę się nad tym napracowałyśmy.

Aa, i jak coś to ten filmik chyba nie jest dostępny na telefonach (lub przynajmniej nie na aplikacji yt), więc musicie oglądać na komputerze lub ustawić w przeglądarce na telefonie "wersja na komputer".

38 komentarzy:

  1. JEZUS FENOMENALNE, BRAWO!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cholera od razu widać, że poświeciłyście na ten filmik bardzo dużo czasu! Oglądając cały czas się uśmiechałam, na prawdę. Miło było przypomnieć sobie parę fajnych momentów tej dwójki i z wielką przyjemnością obejrzę waszą kolejną składankę.:) a do tego ff na pewno wrócę w wakacje, żeby jeszcze raz je przeczytać. Także ten, czekam na kolejną część!

    OdpowiedzUsuń
  3. Noooo wow jest supii! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozłożyłaś na łopatki. Idealne podsumowanie tej dwójki i to w idealnej jakości ;) Jesteście mistrzami w robieniu takich filmików :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg to jest swietne

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozwaliłyscie system!! Naprawdę! Strasznie mi się podoba :) i czekam na kolejna część!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę następny ��

    OdpowiedzUsuń
  8. Bozeee : o swietne !!! blagam zrobcie kolejny ����

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mam ochotę przeczytać kolejny raz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham czytałam ten fanficion już jakiś czas temu i jak sobie przypomnoałam wszystkie momenty nawet z drugiej części to niemogłam przestac sie uśmiechac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i jeszcze cos oglondałam na telefonie i na moim działa

      Usuń
  11. Te fanficony są najlepsze jakie kiedykolwiek czytałam mam nadzieje ze dasz kolejne podsumowanie

    OdpowiedzUsuń
  12. http://youaremytherapyniallhoran.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak nazywa się ta ostatnia piosenka? :)
    PS Filmik świetny, jednak, w niektórych momentach był długi napis a zaledwie sekunda czy dwie na przeczytanie go i trzeba było zatrzymywać filmik. Ale poza tym to świetna robota! Czytałam ten ff jak i TOTGA chyba 3 albo 4 razy haha Uwielbiam to! Teraz będę czytała po raz kolejny- po prostu się uzależniłam!
    Pozdrowienia dla was <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny naprawdę dobra robota

    OdpowiedzUsuń
  15. Boze, to jest cudowne! Juz to kocham, az normalnie zaraz wroce do tdb <3 :)
    mozezs udzielic informacji w jakim programie to zrobilyscie i w jaki sposob? chcialabym zrobic takie cos do mojego ff <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ZAJEBISTE SERIO
    NAWET NIE WYOBRAŻAM SOBIE ILE PRACY W TO WŁOŻYŁYŚCIE
    ♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Powie mi ktoś z jakiego filmu jest ten fragment gdzie grają w butelkę? xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ��
    jejkaxo.blogspot.com <~~ rownież ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  19. ahh!jest świetnie, naprawdę <3

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG !!! DLACZEGO DOPIERO TERAZ ZOBACZYLAM TEN FILMIK ?!?! JEST GENIALNY PRZYSIEGAM, AZ NIE WIEM CO POWIEDZIEC.. WOW, BRAWO x

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli dobrze poznałam to na 7:30 jest Emma Roberts ale czy ktoś wie z jakiego to filmu/serialu? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak się nazywa pierwsza piosenka?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze bardzo motywują do dalszego tłumaczenia, pamiętaj o tym kochanie :)