sobota, 1 lutego 2014

Wstęp

Witam!

A więc, postanowiłam założyć tego bloga i zacząć tłumaczyć "Teenage Dirtbag", ponieważ sądzę, że większości z Was spodoba się ta historia. Trafiłam na to opowiadanie kilka miesięcy temu, dzięki jednej dziewczynie z Twittera. Wtedy nie sądziłam jeszcze, że to fanfiction będzie tak fenomenalne (dosłownie dfkjvbkjedbfjb)! Mam nadzieję, że Wy również je polubicie. Jest to moje pierwsze tłumaczenie, ale obiecuję, że postaram się je wykonać jak najlepiej :)

Chcę zaznaczyć, że nie jest to moje opowiadanie. Ja będę jedynie jego tłumaczką. Fanfiction zostało napisane przez Ronnie. Oryginał znajdziecie TUTAJ, a Twittera autorki TUTAJ



Teenage Dirtbag PL teraz też na wattpadzie:  http://www.wattpad.com/story/17442158-teenage-dirtbag-pl



Trailer 1:

Trailer 2: 

Trailer 3 (polski):
 


Trailer 4 (polski): 

Playlista do opowiadania: http://8tracks.com/myonedirection/teenage-dirtbag

Tumblr Rey: http://rey-parker.tumblr.com
Instagram Rey: http://instagram.com/rey_parker
Tumblr Nialla: http://niall-tdb.tumblr.com/
Instagram Nialla: http://instagram.com/niall_tdb

OSTRZEŻENIE: To opowiadanie zawiera materiały dla osób dorosłych, wulgarny język oraz rzeczy związane z samookaleczaniem i zaburzeniami odżywiania. Nie czytaj, jeśli są to dla ciebie tematy zbyt wyzywające. Jeżeli jednak zamierzasz czytać, pamiętaj, że robisz to na własną odpowiedzialność.

Materiał w tym fanfiction jest nieodpowiedni dla osób poniżej 18 roku życia.

A więc, skoro mamy już te formalne rzeczy za sobą to serdecznie ZAPRASZAM! 


PS: Możemy przyjąć zasadę CZYTASZ = KOMENTUJESZ? #TeenageDirtbagPL #TDBpl

33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też xD zaczynamy

      Usuń
    2. No jakie buntowniczki!

      Usuń
  2. lets start then! ♡
    72-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznę sobie od początku czytać wszystko jsjsgwydfjd :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to zaczynamy czytać od nowa ^^ / Nath

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 10 lat ale czytam FUCK YEA XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile? moja kuzynka ma tyle i jakoś sobie nie wyobrażam jej z TYM szit
      hahaha ale rozumiem Cię to wciągające ;pp

      Usuń
  6. To jest BOSKIE

    OdpowiedzUsuń
  7. zaczynam czytać, te wszystkie pozytywne opinie na twitterze bardzo mnie zachęciły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zaczynam od początku,chce powtórzyć to co czułam gdy to czytałam vababab

    OdpowiedzUsuń
  9. Co to za piosenkiiiii ?!?!

    OdpowiedzUsuń
  10. zajebiste zwiastuny :) już zaczynam czytać niemoge się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  11. No to zaczynam czytac lekture directioners :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli lubicie czytać ff, serdecznie polecam Wam to http://oblivion-niall-horan-fanfiction.blogspot.com/ Zostawisz coś po sobie? :3

    OdpowiedzUsuń
  13. czytam po raz 3 jhkgtnljlhlmlhmgnbflg

    OdpowiedzUsuń
  14. - Zdałem sobie sprawę jak głupi byłem, że pozwoliłem ci tamtego lata odejść. Ale to nie ma znaczenia.
    - Dlaczego nie? - zapytałam zdezorientowana.
    - Bo nie ma znaczenia co się wydarzy, zawsze znajdziemy drogę, żeby do siebie wrócić. Zawsze.

    Najlepsiejszy :')

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja osobiście nie przepadam za 1D. Nie krytykuje ludzi, każdy lubi co chce. Wkurzanie przyjaciółki pomińmy hihi ;D Tak wiem czytam, w sumie nie mam pojęcia dlaczego. Ale zapewne będzie świetne ;33

    OdpowiedzUsuń
  16. Dopiero za czynam czytac :) ale duzo osob to chwali wiec na 100% bedzie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaczynam czytać już straciłam rachubę który to raz ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak na razie zapowiada się ciekawie <3 julia

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już w zasadzie kończę tą część.. Jest Cudowna! <3 Mam tylko jedno pytanko: druga piosenka z polskiego zwiastuno/traileru - ktoś zna może tytuł, wykonawce lun cokolwiek z nią związanego? *o* Niestety playlista nie chce mi się otworzyć :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziś mija dokładnie rok odkąd przeczytałam po raz pierwszy ten fanfiction... Jest ono moim ulubionym i zawsze będzie... Reyall FOREVER <3

    OdpowiedzUsuń
  21. czytam to po raz 5 i nigdy mi się nie znudzi :D kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  22. To lecimy po raz trzeci! 😍❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe czy już wtedy wiedziałaś, że to tłumaczenie odniesie taki sukces :D ♥ Czytam już nie wiek który raz,dosłownie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Odnalazłam cover teenage dirtbag- one direction i 5sos, i przypomniałam sobie o tym ff. Więc czytam jej już milionowy raz.
    Ps. Kocham to tłumaczenie.
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń

Komentarze bardzo motywują do dalszego tłumaczenia, pamiętaj o tym kochanie :)