niedziela, 2 lutego 2014

Prolog

Renee Delilah Parker zawsze była przeciętną, zabawną chłopczycą ze średnimi ocenami.
Jej matka wysyła ją pewnego razu do Mullingar, aby spędziła tam lato ze swoją paranoiczną babcią, zrzędliwym dziadkiem i zdzirowatą kuzynką.
Renee nie zamierza tam nic robić. Chciałaby jedynie siedzieć przez cały dzień w domu na Tumblrze. Wszystko się zmienia, gdy spotyka Nialla Horana - niegrzecznego chłopca.
Jego tatuaże, nastawienie oraz sposoby flirtu wkurzają ją, ale dziewczyna nie może nic poradzić, kiedy zaczyna coś do niego czuć.
Są kompletnymi przeciwieństwami: on jest punk bad boyem, a ona świętoszką.
Wkrótce on pokazuje jej jakie jest jego życie: jazda na deskorolce, palenie papierosów, picie alkoholu, imprezowanie, narkotyki i seks. Normalne życie niegrzecznego nastolatka.
Żadne z nich nie spostrzega, że zaczynają się w sobie zakochiwać. Ale co się stanie, gdy ona będzie musiała wyjechać z Mullingar, aby wrócić do Londynu? Czy to jest dla nich tylko flirt czy jedynie zwykła wakacyjna miłość?

Dowiesz się czytając Teenage Dirtbag.

26 komentarzy:

  1. Genialne, mam prośbę, mogłabyś mnie informować o nowych rozdziałach? Z góry dzięki :) xx

    @Zarrybebe

    OdpowiedzUsuń
  2. Tydzień temu koleżanka powiedziała mi o tym blogu. Wczoraj przeczytałam wszystkie rozdziały ;) Są genialne. Czekam już na 18. / Lidka.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest genialne!! Czytam od niedawna i jestem obecnie przy 14 rozdziale. ;) Jestem pod wielkim wrażeniem tego opowiadania, jest wspaniałe, bardzo, ale to bardzo mi się podoba! Postaram się jakos krótko skomentować każdy z rozdziałów :) Świetnie tłumaczysz, sama lepiej bym tego nie zrobiła! Dziękujemy ci bardzo że jesteś :3 nie wiem co bym bez cb zrobiła :**** Aa.. i jeszcze co do opowiadania o "niegrzecznym Niallu.." hah. to jest megaa!! Matko.. płaczę, śmieję się i wgl jak go czytam !! Zakochałam się w nim!! Cały czas o nim mówię !! huehue, poinformowałam także moje koleżanki directionerki o nim !! ♥♥♥♥ Na pewno bedę czytać dalej!! Dawaj szybko nexta!! Matkoo... to jest cuudowne, nie da się opisać tego zwykłymi słowami, trzymam kciuki i życzę eh.. no "dobrego i szybkiego tłmaczenia" hahha ;*** Pozdrawiam // Gabi - @Directioner_6969 ♥ ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero na to trafiłam, a już po samym prologu czuję, że to coś idealnego dla mnie. Lecę czytać następne! x

    OdpowiedzUsuń
  5. Niall jako niegrzeczny punk? a on zaesze taki kochany chlopiec... mm
    72-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny prolog omg kocham / Nath

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. aawwww <3 <3 *-* Nioe mogę się doczekać <3!
    zaparszam do sb <3 :* http://marinaandliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo intrygujacy wstep. Bede czytac. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczynam czytac to gg drugi raz i znowu jestem podekscytowana ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli lubicie czytać ff, serdecznie polecam Wam to http://oblivion-niall-horan-fanfiction.blogspot.com/ Zostawisz coś po sobie? :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Prolog jest nawet okej. Zaczynam czytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się spokojnie, ale moim zdaniem to dopiero cisza przed burzą...

    OdpowiedzUsuń
  14. czytam po raz kolejny i jak sobie przypominam całą fabułę to już chce mi się płakać

    OdpowiedzUsuń
  15. SPOJLER!
    "Ale co się stanie, gdy ona będzie musiała wyjechać z Mullingar, aby wrócić do Londynu?"
    Nic, nic się nie stanie. 😂

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję, że poraz kolejny moje serce nie przetrwa tego.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze bardzo motywują do dalszego tłumaczenia, pamiętaj o tym kochanie :)